Obieg wniosków opartych o dokumenty dodatkowe

Aplikacja Pulpit pracownika i Pulpit kierownika umożliwia sprawną i szybką komunikacje oraz wymianę danych pomiędzy pracownikami, a osobami pełniącymi role kierownicze w firmie. Automatyzacja i standaryzacja procesu obiegu wniosków o urlop, delegację, itp., poprzez aplikację pulpitów zapewnia ciągły dostęp do informacji wszystkich uczestników procesu z każdego miejsca online. Składanie wniosków oraz ich akceptacja odbywa się sprawnie, bez zbędnych dokumentów papierowych.

Proces obiegu wniosku

Obieg wniosków oparto o definicje dokumentów dodatkowych. Funkcjonalność umożliwia definiowanie wniosków w oparciu o 3 ścieżki przepływu:

1) Pracownik - Przełożony Wniosek złożony przez pracownika jest przekazywany do przełożonego według struktury organizacyjnej.

2) Pracownik - Operator korzystający z wersji okienkowej enova365 Wniosek złożony przez pracownika jest przekazywany do operatora korzystającego z wersji okienkowej enova365, który na uprawnieniach ma przypiętą rolę kadrową o nazwie: Kadry - realizacja wniosków.

3) Pracownik - Przełożony - Operator korzystający z wersji okienkowej enova365 Wniosek złożony przez pracownika jest przekazywany do przełożonego według struktury organizacyjnej, a następnie do operatora korzystającego z wersji okienkowej enova365, który na uprawnieniach ma przypiętą rolę o nazwie: Kadry - realizacja wniosków.

Dodatkowo dla operatora korzystającego z wersji okienkowej enova365 można włączyć przypominacz, który będzie wyświetlał informację o wnioskach do realizacji. W tym celu w Narzędzia/Opcje/Systemowe/Operatorzy, należy otworzyć operatora, do którego będą przekazywane wnioski, a następnie na zakładce CRM zaznaczyć na TAK parametr Wyświetlaj przypominacz. Włączenie przypomnień nie wymaga licencji na moduł CRM.

Wnioski o nieobecności

Większość wniosków o nieobecności opartych o definicje dokumentów dodatkowych działa według ścieżki Pracownik - Przełożony.

Poniżej lista standardowych wniosków o nieobecności zdefiniowanych w oparciu o dokumenty dodatkowe (Narzędzia/Opcje/Systemowe/Definicje dokumentów dodatkowych), które działają według ścieżki Pracownik - przełożony:

W systemie znajdują się również wnioski o nieobecności z obiegiem Pracownik - Operator korzystający z wersji okienkowej enova365:

Wnioski kadrowe

Standardowe wnioski kadrowe oparte o definicje dokumentów dodatkowych działają według ścieżki Pracownik - Operator korzystający z wersji okienkowej enova365.
Poniżej lista standardowych wniosków kadrowych zdefiniowanych w oparciu o dokumenty dodatkowe (Narzędzia/Opcje/Systemowe/Definicje dokumentów dodatkowych):

Poniżej lista wniosków kadrowych związanych z "Polskim Ładem" zdefiniowanych w oparciu o dokumenty dodatkowe (Narzędzia/Opcje/Systemowe/Definicje dokumentów dodatkowych):

W momencie akceptacji przez operatora kadrowego w/w wniosków kadrowych związanych z "Polskim Ładem" zostaje również dodane odpowiednie oświadczenie w kartotece pracownika w zakładce Oświadczenia i wnioski/Oświadczenia.

Przykładowy obieg wniosku kadrowego związanego z "Polskim Ładem": Przykład obiegu wniosku kadrowego związanego z Polskim Ładem

Ustawienia

Opis ustawień w konfiguracji programu w części: Konfiguracja

Przykład